System POS a program lojalnościowy w Twojej restauracji

system pos

Szukasz sposobu, by zdobyć jeszcze więcej gości? A może chcesz, by klienci, którzy Cię odwiedzili zaczęli regularnie przychodzić do Twojej restauracji? W takim razie ten artykuł jest dla Ciebie. Przeczytaj go i zobacz, dlaczego warto stworzyć program lojalnościowy.

Co to jest program lojalnościowy i dla kogo jest on skierowany?

Program lojalnościowy jest to działanie marketingowe, które ma na celu pozyskanie nowych klientów lub też zachęcenie stałych do odwiedzenia Twojej restauracji. Najczęściej są to działania bardzo długofalowe, ale są też niezwykle opłacalne. Program lojalnościowy jest skierowany zarówno do małych, jak i dużych lokali. Nie ma też znaczenie, ile Twoja restauracja działa na rynku. W każdym momencie możesz stworzyć taki program, który, jeśli będzie dobrze przygotowany, na pewno przyciągnie wielu klientów. Warto jeszcze wspomnieć o tym, że obecnie program lojalnościowy do Twojego lokalu pomaga wdrożyć system POS, dlatego też dobrym rozwiązaniem jest inwestycja w to oprogramowanie.

Parę rad…

Najważniejszą kwestią podczas tworzenia programu lojalnościowego jest przemyślenie sobie dokładnie, jak te działania mają wyglądać. Pamiętaj, że z jednej strony mają one przyciągać klienta do Twojego lokalu, jednak z drugiej nie mogą one być rozpisane tak, abyś Ty był stratny. Poza tym koniecznie unikaj tworzenia programu, w którym klient będzie musiał wypisywać jakieś formularze, dokumenty lub rozwiązywać jakieś ankiety, które niepotrzebnie zabiorą mu czas. Ważne jest to, by tego typu działania były dla niego zachęcające, a nie odrzucały go już na starcie. Jeśli nie masz oprogramowania POS i dopiero chcesz w niego zainwestować, to pamiętaj, aby wybrać taki, który będzie współpracował z aplikacjami przeznaczonymi do budowania programu lojalnościowego. Dobry system POS na pewno spełni te wymagania, więc warto poświęcić chwilę czasu i znaleźć odpowiednia ofertę.

Czy program lojalnościowy się opłaca?

Zdecydowanie tak. Przekonało się o tym już wielu restauratorów. Zresztą badania pokazują, że programy lojalnościowe zachęcają stałych klientów do wydawania jeszcze większych sum i składania większych zamówień. Sama świadomość tego, że inwestycja w części zwróci im się powoduje, że chętniej odwiedzają dany lokal. A pozyskanie stałego klienta to bardzo trudne zadanie, w szczególności biorąc pod uwagę dzisiejszy rynek, który jest przepełniony. A konkurencja nie śpi. Jeśli chcesz być w czołówce restauracji, to koniecznie pomyśl o stworzeniu programu lojalnościowego w Twoim lokalu.

Leave a Reply