Jak oprogramowanie typu software contact center pomaga zaoszczędzić?

software contact center

Prowadzisz dział contact center, ale centrala telefoniczna, z której korzystasz jest jeszcze starego typu. Czym to grozi i dlaczego musisz jak najszybciej ją zmienić na nowsze rozwiązania. W czym pomagają nowoczesne oprogramowania typu software contact center.

Niższe koszty wdrożenia

Oprogramowanie typu software contact center to przede wszystkim niskie koszty wdrożenia. Jest to spowodowane tym, że nie trzeba inwestować w łącza telefoniczne, które są drogie w utrzymaniu. Poza tym, do działania systemu nie trzeba inwestować w infrastrukturę biurową, sprzęty, a także informatyków, pomagających utrzymać stanowiska w dobrym stanie na długie lata. Żeby zainstalować oprogramowanie typu software contact center, potrzeba jedynie komputera z dostępem do internetu. Dzięki temu będzie można wiele zdziałać. Nie trzeba się też martwic o działanie systemu od strony technicznej. Tym bowiem zajmuje się dostawca oprogramowania, który w razie jakichkolwiek awarii reaguje natychmiast. Co ważne, nie trzeba się także martwic o wszelkie możliwe aktualizacje. To jest po stronie dostawcy, który w ramach abonamentu wykonuje je całkowicie bezpłatnie.

Mniej pracowników

Oprogramowanie typu software contact center to również znacznie mniejsza ilość pracowników potrzebnych do zatrudnienia. Dzieje się tak dlatego, że system ma bardzo wiele funkcji, które pomagają oszczędzić i w tym samym czasie obsłużyć znacznie więcej połączeń. Jednym z bardziej zaawansowanych jest kolejkowanie połączeń. W dużym skrócie funkcja polega na tym, że rozmowa jest automatycznie przekierowywana do konsultanta, który jest obeznany w temacie i może udzielić szybkiej odpowiedzi na zadane pytanie. Tym samym skraca się czas na rozwiązanie problemu. W jednym czasie można obsłużyć znacznie więcej pracowników. To przekłada się na realne korzyści. Warto więc jak najszybciej się tym zająć, by jak najszybciej cieszyć się z poniesionych zysków. Tym samym, do obsługi systemu wystarczy znacznie mniej pracowników, bo sprawy będą dużo szybciej rozwiązywane. To także przełoży się na zadowolenie klientów, którzy będą w stanie załatwić problem praktycznie „od ręki”.

Możliwość pracy zdalnej

W końcu oprogramowanie typu software contact center umożliwia pracę z dowolnego miejsca, nawet z domu. Nie trzeba więc inwestować w utrzymanie specjalistycznych sprzętów czy infrastruktury. Tym samym zmniejsza się koszty związane z utrzymaniem stanowiska pracy.

Leave a Reply